GrădINNA carpatină, un posibil brand de ţară?
Că duce numele României peste hotare este un lucru. Dar de aici şi până la statutul de brand de ţară este cale luuungă!
Însă revista Tabu se întreagă, pe coperta ediţiei din septembrie, dacă nu cumva Inna se apropie vertiginos de acest statut.
Cam exagerat, nu?
Însă ideea revistei este doar “un îndemn pentru autorităţi să se uite şi la tinerii români care au ajuns primii în lume (în muzică, modă) când iau în calcul valorile pe care vor să le pună în spatele brandului de ţară”.
Dar ştiţi ce? Chiar ar putea fi un brand de ţară? Dacă poza cu acel decolteu generos şi deloc sfios, în deja celebră grădină carpatină, uite cum ieşea brandul de ţară la care Elena Udrea nici nu visa: Explore the HOT Carpathian Gardern!
Nu de alta, dar ideea de a poza sexy şi provocator este trăsătura multor pitzipoance din ţara asta. Nu trebuie decât să daţi o raită pe Hi5…
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu